FANDOM

Nareszcie, Nareszcie poskromiłem słońce!

—Kars

Kars – główny złoczyńca w drugiej części mangi i anime "Jojo's Bizarre Adventure", zatytuowanej "Battle Tendency". Kars był jednym z pierwszych wampirów, twórcą kamiennej maski, która miała zmienić go w stworzenie nie bojące się światła, tym samym najpotężniejszy byt na planecie.

Przed przemianą w Filar Edytuj

Kars był członkiem plemienia wampirów, które na początku żyły w pokoju, spijając krew jedynie ze zwierząt. Karsowi jednak nie podobał się fakt, iż wampiry są wrażliwe na słońce. Stworzył Kamienną Maskę, która miała pomóc mu okiełznać słońce, jednak ona sama nie mogła tego dokonać. Mogła to zrobić, jedynie połączona z Czerwonym Kamieniem Aja. Kars poprosił o pomoc swój lud, jednak oni odrzucili jego prośbę. Z pomocą trzech sojuszników wybił resztę wampirów, uznając ich za zdrajców. Razem ze swymi sojusznikami (Wamuu, Esidisi i Santaną) toczył walki o czerwony kamień. Jednakże, ludzie stworzyli Hamon - Falę energii opartej na słońcu, która była w stanie pokonać Karsa. Ludzie w czasie jednej z walk wywieźli Czerwony Kamień. Kars i jego kompani musieli poddać się hibernacji i zmienić w filary.

Wydarzenia z Battle Tendency Edytuj

Kars został przebudzony w 1939 przez nazistów, którzy odkryli miejsce, w którym przebywał. Razem z nim przebudzili się też Esidisi i Wamuu (Santana został przebudzony wcześniej i pokonany przez Josepha Joestara). Kars wysłał Esidisi, aby zdobył dla niego kamień. Pech chciał, że kamień ten był na wyspie, na której trenował Joseph Joestar, który uczył się Hamonu. Esidisi w czasie walki z nim umarł. Kars postanowił udać się do Włoch, aby zbadać sprawę. Śledził Josepha i jego kompanów, po czym został zaatakowany przez Rudola Von Stroheima, nazistę-cyborga i wroga ludzi filarów. Mimo swoich zdolności, Kars przegrywa. Wie jednak, że Joseph będzie musiał walczyć z Wamuu, więc udaje się do San Mortiz. Wamuu mówi Jojo, gdzie ma się zjawić. Po długiej walce Wamuu umiera. Kars proponuje Lisie (Nauczycielce Josepha, mistrzynię Hamonu) uczciwy pojedynek o kamień. Kars jednak oszukuje i grozi zabiciem bezbronnej Lisy. Wtedy zjawia się oddział bojowy Stroheima, uzbrojony w lampy ultrafioletowe. Armia Karsa zostaje pokonana, lecz ten zdążył połączyć maskę z kamieniem i stał się praktycznie bogiem. Joseph postanawia odgonić Karsa od swoich przyjaciół i ucieka niemieckim samolotem. Decyduje się podlecieć do Wulkanu, gdyż nie wierzy we wszechpotęgę Karsa i postanawia ją przetestować, poprzez zrzucenie go do lawy. Plan nie wypala, gdyż Kars tworzy osłonę wokół swojego ciała. Kiedy Wampir ma już wymierzyć ostateczny cios, Joseph wyciąga przed siebie Kamień Aja (Który zabrał, po przemianie Karsa) i doprowadza do jego zniszczenia. W tym momencie kawałek ziemi, na którym stoją wylatuje w powietrze. Kars próbuje uciec, używając do tego swoich skrzydeł, lecz zostaje powstrzymany przez grad skał, który wysyła go jeszcze wyżej. Do tego ręką, którą odciął Jojo została wcześniej naładowana przez niego Hamonem i wbija mu się w gardło. Kars wylatuje na orbitę ziemską. Tam zamarza, a z racji tego, że nie może umrzeć, jest skazany na wieczną tułaczkę po galaktyce.