FANDOM

Joker – główny antagonista gier LEGO Batman: The Videogame i LEGO Batman 2: DC Superheroes, oraz antybohater gry LEGO Batman 3: Poza Gotham.

Jest to szalony klaun oraz nemezis Batmana.

Biografia Edytuj

LEGO Batman: The Videogame Edytuj

LEGO Batman 2: DC Superheroes Edytuj

Podczas gali wręczenia nagrody dla Człowieka Roku Joker zaatakował uroczystość wraz z innymi przestępcami – Pingwinem, Harley Quinn, Dwie Twarze oraz Człowiekiem-Zagadką. Zabrał nagrodę i kiedy miał już wygłosić swoją "mowę", Batman i Robin przybyli. Joker wściekł się, lecz po chwili uciekł wraz ze złoczyńcami (prócz Harley). W tym czasie Batman i Robin pokonali Harley, Człowieka-Zagadkę i Dwie-Twarze, oraz w końcu Jokera, którego aresztowali i został ponownie umieszczony w Azylu Arkham.

Tam odwiedził go Lex Luthor, który widział go na gali Człowieka Roku. Lex zaproponował mu współpracę i uwolnił go za pomocą destruktora, wraz z większością pacjentów placówki. Joker skradł chemikalia z Ace Chemicals, aby stworzyć fałszywy kryptonit. Za jego pomocą Joker i Lex zniszczyli Batjaskinię. Batman i Superman ścigali Kolosa, lecz kryminaliści uciekli.

W czasie kandydatury Lexa Luthora na prezydenta Joker towarzyszył mu i podczas jego przemowy zahipnotyzował tłum. Superman jednak powstrzymał gaz, a próbę zabicia Batmana destruktorem udaremnił Robin.

Następnie Lex i Joker zaatakowali Wayne Tower, lecz Liga Sprawiedliwych sprawiła, że robot Jokera spadł z wieży. Wściekły Joker walczył z drużyną, lecz został pokonany i wraz z Lexem aresztowany przez komisarza Gordona.

Później, po Wielkim Uwolnieniu Joker był dostępny na dachu Ace Chemicals, za 250.000 monet.

LEGO Batman 3: Poza Gotham Edytuj

Galeria Edytuj

LEGO Batman: The Videogame Edytuj

LEGO Batman 2: DC Superheroes Edytuj

LEGO Batman 3: Poza Gotham Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Głosu użyczył mu Christopher Smith oraz Steve Blum.