FANDOM

Howard Branden – mniejszy antagonista w grze Batman: Arkham Origins.

Biografia Edytuj

Batman: Arkham Origins Edytuj

Branden był okrutnym skorumpowanym policjantem na czele specjalnej jednostki komisarza Gilliana Loeba. Podobnie jak wielu policjantów, zamierzał on zabić Batmana zamiast aresztować go, aby zgarnąć za niego nagrodę 50 000 000 dolarów postawionej przez gangstera Czarną Maskę.

W Wigilię na komisariacie zjawił się Batman. Branden, który dowiedział się o jego obecności w budynku zobaczył, jak ten rozmawia z Jamesem Gordonem i chciał go zabić. Batman jednak rzucił granat dymny i powalił Brandena wraz z dwoma jego ludźmi.

Branden i jego drużyna pojawili się również w hotelu Royal, aby ponowić próbę zabicia Batmana. Ten jednak uciekł Batwingiem, ale zostawił policji Jokera.

Później Branden był przetrzymywany jako zakładnik przez Świetlika. Został on uwolniony przez Batmana, który stwierdził, że przez całą noc policjant próbował go zabić. Chociaż został uwolniony, Branden chciał uderzyć go, lecz został powalony przez nietoperza.

Później najprawdopodobniej stracił pracę.

Ciekawostki Edytuj

  • Branden był postacią w komiksach, która pojawiła się w Batman: Rok Pierwszy.