FANDOM

Heat Wave – wróg Flasha, która ma miotacz ognia.

Jego prawdziwe imię to Mick Rory.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodzony na farmie poza Centralą, Mick Rory zafascynowany był ogniem jako dziecko.Ta fascynacja przerodziła się w obsesję i pewnego wieczoru rozpalił dom swojej rodziny. Jego destruktywna fiksacja była tak wielka, że ​​po prostu patrzył, jak płomienie ogarniają jego dom, zamiast uciekać, by uzyskać pomoc. Cała jego rodzina zginęła w pożarze.

Po tym wydarzeniu Rory zamieszkał ze swoim wujem. Jego piromania nadal trwała i był zmuszony uciec po tym, jak zamknął kolegę ze szkoły w swoim domu i podpalił go, ponieważ chłopak zabarykadował Rory'ego w przechowalni mięsa podczas wyprawy w pole. Podjął pracę jako pożeracz pożaru z podróżującym cyrkiem. To też nie trwało długo, ponieważ skończył ustawiać cyrk w ogniu.

To właśnie te wydarzenia spowodowały, że desperacko próbował pokonać obsesję na punkcie ognia i po obejrzeniu "Łotrów" w akcji w Central City, postanowił wykorzystać swoją manię, by stać się super złoczyńcą. Stworzył strój ochronny zrobiony z azbestu (to było przed niebezpieczeństwem azbestu), zbudował miotacz ognia wielkości pistoletu i stał się Heat Wave. Ponieważ popełniał zbrodnie w Central City, było nieuniknione, że wpadł na Flash, który robił całkiem regularnie. Następnie regularnie trafiał do więzienia. Stał się także rywalem Kapitana Colda, z powodu swojej awersji do niskich temperatur. To właśnie kapitan Cold wprowadził Heat Wave do The Rogues.

Flash Edytuj

W końcu Mick poszedł prosto, głównie dzięki manipulacjom Top. Podjął pracę jako konsultant gaśniczy, wykorzystując swoją ogromną wiedzę na temat pożarów i ciepła.Został także dobrymi przyjaciółmi z Barrym Allenem, którego odkrył przed laty jako Flash. Wszystko, co dobre, musi się skończyć, a Rory udzielił Abrahowi Kadabrze oferty: zdobycia szacunku i niesławy na świecie. On i czterej inni członkowie Łotrów poświęcają się, zupełnie nieświadomie, by uwolnić demona Nerona, rozpoczynając wydarzenia z Podziemnego Unleashed.