FANDOM

Grumpy - jeden z pomocników Jokera, którzy mieli napaść na bank w Gotham. Poboczny antagonista filmu Mroczny rycerz z 2008.

Biografia Edytuj

Mroczny rycerz Edytuj

Jechał samochodem wraz z Chucklesem oraz "Bozo" (którym był tak naprawdę Joker), gdzie wyraził niezadowolenie z dzielenia się pieniędzmi z Jokerem.

Wraz z nimi zaatakował bankowe lobby. Wtedy Chuckles został niespodziewanie zabity przez dyrektora banku, a Bozo i Grumpy schowali się. Grumpy zapytał go, czy skończyła mu się amunicja, a Bozo chciał go przechytrzyć mówiąc, że tak. Dyrektor strzelił w Grumpy'ego, lecz ten uniknął strzału, po czym Bozo postrzelił dyrektora. Wściekły Grumpy zapytał, gdzie uczyli go liczyć, po czym pognał do Happy'ego, który otwierał sejf.

Happy zdradził mu, że zabił Dopey'a, aby było mniej osób do podzielenia, po czym sam zginął z ręki Grumpy'ego. Podczas pakowania pieniędzy wraz z Bozo Grumpy domyślił się, że jest następny. Bozo jednak oznajmił mu, że on nie ma zabić jego, lecz kierowcę autobusu. Zdziwiony Grumpy został chwilę później potrącony przez autobus, który wjechał do banku.