FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Erron Black jest antagonistą w grze Mortal Kombat X. Pracuje dla Kotal Kahna i pomaga mu w realizacji jego planów.

Wygląd Edytuj

Strój Errona nawiązuje do stylu ubierania się kowbojów z czasów dzikiego zachodu. Na jego strój składają się czarna koszula, czarne spodnie, skórzane rękawice, kurtka, buty, kowbojski kapelusz i maska zasłaniająca połowę twarzy.

Umiejętności Edytuj

Erron Black jest bardzo kompetentny w posługiwaniu się pistoletami i karabinami, które są w stanie trafić cele z dużej odległości. Jest też w stanie walczyć wręcz bez żadnych problemów. Erron wyróżnia się strzelectwem i umiejętnością rykoszetowania kul, potrafi także przewidzieć ruchy przeciwnika i atakować bombami wypełnionymi piaskiem. Posiada on dar długowieczności, który 150 lat wcześniej otrzymał od Shang Tsunga. W walce wręcz używa miecza, który jest odciętym ostrzem z ręki Tarkatana.

Ciekawostki Edytuj

  • Erron Black przypomina kowboja z Dzikiego Zachodu, z drugiej połowy XIX wieku.
  • Erron Black pochodzi z Teksasu.
    • Zostało to potwierdzone, kiedy powiedział: "Miło spotkać się z Teksańczykiem", przed walką z Leatherfacem.
  • W latach sześćdziesiątych, ponad 150 lat przed wydarzeniami w Mortal Kombat X, Erron Black otrzymał nieśmiertelność od Shang Tsunga, gdy zabił dla niego wojownika z Ziemskiego Wymiaru.