FANDOM

Clock King (prawdziwe imię:William Tockman) – superzłoczyńca z komiksów wydawnictwa DC Comics, który walczył wielokrotnie z Zieloną Strzałą oraz Batmanem.

Histroria Edytuj

Kariera Edytuj

William Tockman przez większość swojego życia opiekował się niepełnosprawną siostrą, do momentu kiedy pewnego pechowego dnia dowiedział się, iż jemu samemu zostało jedynie 6 miesięcy życia. Zrozpaczony, martwiąc się o życie siostry po swoim odejściu postanowił obrabować lokalny bank. Obserwował jego czas pracy, aby później móc go obrobić, mając nadzieję, że skradzione pieniądze zapewnią siostrze normalne życie po jego śmierci. Rabunek udałby mu się, gdyby nie aktywował cichego alarmu i nie został złapany przez Green Arrow'a.

Podczas pobytu w więzieniu, jego siostra zmarła. Kolejnym nieszczęśliwym faktem okazała się jego nietrafiona diagnoza. Tak na prawdę nie miał tylko 6 miesięcy życia, gdyż jego lekarz przez pomyłkę dostał dokumentację innego pacjenta. Wściekły i żądny krwi, uciekł szukając zemsty na Zielonej Strzale.

Później Clock King zdecydował się dołączyć do grupy Major'a Disaster, zwanej Injustice League, która potem została przemianowana na Justice League Antarctica. Drużyna przyjęła także G'nort'a, który zawsze kończył jako ratunek dla całego oddziału. Jak jego współtowarzysze, Clock Work był gorącym zwolennikiem Lorda Maxwella, prawdopodobnie ze względu na to, iż był jedynym, który chciał ich zatrudnić. Towarzyszyli mu nawet wtedy, kiedy został ubezwłasnowolniony przez kulę (postrzał). Początkowo władze nie były przychylne zgromadzeniu, jednak Martian Manhunter szpiegując ich, dostrzegł, iż będą świetnymi ochroniarzami.

Clock King prowadził również własną, oddzielną drużynę złoczyńców . Grupa składała się z:

  •  Radiant'a
  • Sharpe'a
  • Acid'a
  • Crackle'a

I była to grupa jeszcze gorzej zorganizowana niż Injustice League. Dla przykładu Crackle nadal mieszkał z matką i na ostateczną walkę, musieli dotrzeć komunikacją miejską. Zostali pokonani przez Teen Titans, Firehawk i agenta DEO Cameron'a Chase'a. Sam Clock King uciekł z miejsca walki innym autobusem.

Śmierć Edytuj

Później, razem z niektórymi członkami Injustice League dołączył do Suicide Squad. Zostali wysłani do odosobnionej stacji badawczej, w której przez genetycznie zmutowane monstrum przetrzymywany był jego twórca. Główną obroną zmutowanego organizmu, były "wybuchające" dzieci. Podczas trwania misji większość drużyny została zabita, w tym Clock King, który został wielokrotnie postrzelony podczas próby odwrotu. Widziany jest żywy, jednak z poważnymi obrażeniami po postrzałach, przez Major, który wierzy iż Clock King będzie jedynym ocalałym. Okazuje się jednak, że był to jednak Cluemaster, który doznał podobnych obrażeń, które pozostawiły straszne blizny.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności: Edytuj

  • Doskonały inżynier: Clock King korzysta z zaawansowanych technologicznie gadżetów.