FANDOM

Ogłaszam, że celem jest, aby każdy przekształcił Ainz Ooal Gown w odwieczną legendę. Jeśli jest wielu bohaterów, zastąpimy ich wszystkich. Niech cały świat wie, że Ainz Ooal Gown jest prawdziwym bohaterem!

—Ainz Ooal Gown ujawnia swój cel.

Jestem tym, który znany jest jako Mistrz Gildii Ainz Ooal Gown. Gdy angażujesz się w PvP, faktyczna szansa na zwycięstwo jest wysoka, niezwyciężona nawet w przypadku bezbłędnych kompilacji. Jak mogę przegrać z typem osoby, która polega wyłącznie na swoich atrybutach. Co więcej, najważniejszy jest silny związek z Peroroncino. Wiedz, że bitwa się skończyła, zanim jeszcze się zaczęła, Shalltear.

—Ainz Ooal Gown omawia Shaltear.

Pierwotnie, ludzie słabi, tak jak sami, powinni być chronieni przez Święte Królestwo, ci, którzy powinni być silni...naprawdę szkoda. Gdybyście podlegali mojej ochronie - pod ochroną mojego kraju, Królestwa Czarnoksiężnika, coś takiego nie mogłoby się wydarzyć. To dlatego, że użyłbym wszystkich sił, by chronić ludzi i uderzyć w Bafolka.

—Ainz Ooal Gown rozmawia z obywatelem schwytanym przez Bafolka.

Ainz Ooal Gown, wcześniej Momonga, jest głównym bohaterem mangi Overlord oraz jej adaptacji anime. Jest pozostałym Najwyższym Bytem z Nazaricka, służąc jako mistrz gildii, a także jako władca Królestwa Czarnoksiężnika.

W ludzkim świecie nazywa się Momon, potężny rycerz, który stara się rozpowszechniać swoje imię na całym świecie.

W rzeczywistości jednak Ainz Ooal Gown był wcześniej człowiekiem Suzukim Satoru, który większość czasu spędzał grając w grę RPG - Yggdrasil. Nie miał prawdziwego życia towarzyskiego, ponieważ nie miał prawdziwych przyjaciół, a jego rodzina nie była dla niego bardzo ważna. Żył biednie, a jego życie wypełniała tylko praca i gra.

Galeria Edytuj